Nekad Edgarr | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edgarr

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071007379/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Jardebrand

Vad är ditt discord namn? Edgarrr#0693

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år gammal och tillhör andra generationens invandrare från kurdistan. Hans namn är Ali Hassan och efter ett misslyckar rån på coop måste han byta identitet och flytta till en ny stad. Ali Hassan söker nu ett ärligt jobb eftersom han vill vara allas vän i staden. Ali Hassans bästa vän Benji flyttade med honom till staden och nu utforskar dom tillsammans stadens alla möjligheter.
Ali Hassan har vill bli DJ i framtiden. Han har dålig tur när det gäller tjejer och han lyckas alltid förstöra sina bilar. Ali Hassan och Benji funderar därför på att skapa en grupp där Benji freestylar och Ali Hassan beatboxar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern i ungefär en vecka nu och jag har lärt mig hur RP fungerar. Nu vill jag ta det till nästa nivå och få roligare jobb och kunna påverka servern mer. Jag har mött flera roliga karaktärer på servern men det slutar alltid med att dom ska göra nåt som bara medlemmar kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har alltid många spelare online och servern känns väldigt seriös. Precis så som en RP server ska vara. Det finns skitmycket saker att göra och jag gillar att man måste gå och prata med bilhandlarna om man vill köpa bil instället för att beställa en från en lista etc.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom dom svenska RP servrarna och jag prövade flera andra. Alla var oseriösa och jag blev dödad hela tiden. Jag testade att ansöka om att få vara med på en server med whitelist men det var inte bättre. Sen prövade jag Unive och jag fastnade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Egentligen vill jag bara ha så kul med andra som möjligt. Har inte direkt något mål förutom att bli vän med så många som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? På Unive har jag hittat flera roliga karaktärer som jag aldrig skulle kunna möta på andra servrar. Jag vill ochså vara en karaktär man kommer ihåg utan att förstöra rollspelet eller att bryta mot regeln sunt förnuft.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej., bara Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka