Nekad eddy52 | Medlem ansökning [hannes39]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddy52

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Eddy#0397

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2012

Berätta om din karaktär. han heter marcus han är 27 fyller snart 28 han har mycket katter och en hund och en familj som inte är jätte rik men inte jätte fattig men hans drömm är att få nice bilar som sport bilar. han vill känna mycket pengar för att kunna köra coola bilar och en till katt. men han gillar ej för stora fester eller när han får mycket shit i mott sig. men han har ej så mycket kompisar just nu men han vill skafa mer. och hans anndra mål är att tjäna mycket pengar men han är lite osäker hur han ska känna pengar. Mrcus är från finland men pratar helt nurmal svenska. Han gillar att mysa med katter innan han ska sova och han dörmmer väldigt mycket på nätterna. Och om han hittar kompisar kommer han nog aldrig vielja bli av med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med i alla scenario och att jag ska göra ett bra spel för anndra och för poliserna och ambulanserna och brandkåren

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vill ej spela för att jag ska vinna men jag vill också att anndra ska få kul inte bara jag och poliserna och ambulanserna så jag ej bara ska få ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a jag har läst reglerna. RDM du ska inte döda någon utan anledning. VDM att du inte ska döda någon med ett fordon. Metagaming du ska inte ta info ooc till spelet(IG). Sunt förnuft är logiskt tänkande att om någobn riktar vapen mot än ska du inte kaxa emot för då kankse han/hon skjuter än och du ska inte hoppa ifrån en byggnad för det hade du inte gjort i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel då jag har kört på Velo Roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad, Du får utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka