Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156469493
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddy Henell
Vad är ditt discord namn? eDDy#8365
Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eddy Henelll och kommer från sverige. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så Gustav är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. han har gjort det nu i 4 år och har flyttat till Unive nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad. men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är dråger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är gäng, det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet jwagen, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tilräkligt bra enligt han lagkamerater så han slutade fasst han älskade det.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att detta är en riktigt rolig server att spela på. med seriös rollspel på. Jag trivs riktigt bra här. Mitt mål med servern är att vissa folk att det är en riktigt bra server med seriös rp på. Om jag får denna roll så tror jag att jag kommer kunna bidra mera i dcn och sådant. Tycker att det finns riktigt bra staffs här också.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är bra rp bra staffs mm enligt mig så är det en av dom bättre servrarna jag har spelat på så hade jätte gärna blivit medlem.
Hur hittade du Unive? gick in på five m filtrerade till svenska sen rp och hittade unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? hitta en riktig bra server att spela på och unive är en riktigt bra server en av dom bättre jag har spelat på
Vad har du som mål att uppnå på Unive? hitta ett bra gäng att gå med i för tycker att det är roligast att rpa som kriminell
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte direkt
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddy Henell
Vad är ditt discord namn? eDDy#8365
Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eddy Henelll och kommer från sverige. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så Gustav är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. han har gjort det nu i 4 år och har flyttat till Unive nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad. men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är dråger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är gäng, det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet jwagen, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tilräkligt bra enligt han lagkamerater så han slutade fasst han älskade det.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att detta är en riktigt rolig server att spela på. med seriös rollspel på. Jag trivs riktigt bra här. Mitt mål med servern är att vissa folk att det är en riktigt bra server med seriös rp på. Om jag får denna roll så tror jag att jag kommer kunna bidra mera i dcn och sådant. Tycker att det finns riktigt bra staffs här också.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är bra rp bra staffs mm enligt mig så är det en av dom bättre servrarna jag har spelat på så hade jätte gärna blivit medlem.
Hur hittade du Unive? gick in på five m filtrerade till svenska sen rp och hittade unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? hitta en riktig bra server att spela på och unive är en riktigt bra server en av dom bättre jag har spelat på
Vad har du som mål att uppnå på Unive? hitta ett bra gäng att gå med i för tycker att det är roligast att rpa som kriminell
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte direkt