Nekad Eddy1335 | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddy1335

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156469493/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddy Henell

Vad är ditt discord namn? Zaancy#1337

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namnet Eddy Andersson och han är 21 år och kommer i från Sibirien i Ryssland där hans yngre liv har varit väldigt kaos. Hans morsa var en drogmissbrukare och farsan var alkoholist och han hade även en yngre brorsa som gick bort under tiden dem bodde i Ryssland för att han hamnade i en skjutning med massor med gäng. Men mer om Eddy som person. Han är en väldigt lugn och samsad kille men när det väll kommer till kritan så har han även ganska otäcka sidor. Eddy valde att flytta till sverige när han vart myndig alltså 18 år om hopp om att få ett bättre liv i sverige och en omgivning som bryr sig om han. Eddy Andersson. hete Dimitri Yakovski förut i ryssland men han bytte namn så att dem som skött hans bror kanske skulle vara efter han. Eddy Andersson är en väldigt bra förare eftersom att han han kört i hela sitt liv för att han har behövt snott bilar för att få ihop pengar och även när han var runt 12 år. Eddys dröm är att skaffa feta bilar och vara boss för ett gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat på Unive tidigare ni har sköna folk i staff teamet bra rp på servern inte mycket lall tycker jag sen är bara servern allmänt rolig att spela på så de är mest därför.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni har bra staff team, bra rp, grymma bilar och inte mycket lall. Sen är det bara allmänt sköna grabbar och tjejer som spelar på servern tycker det är extremt roligt att spela på eran server

Hur hittade du Unive? Några polare har spelat på den och jag hittade den på svenska serverar inne på fivem så sen dess ha ja spelat på den typ.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hitta många vänner som ja kan dela med mig av det roliga ja kommer att göra på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive?
Ha feta bilar ett nice gäng ja kan gå med i skaffa vänner ja kan göra alla saker med på servern och sånt bara ha allmänt kul inom rpn.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte men tidigare har ja spelat på avail/snöstaden men det var ett tag sen.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top