Nekad eddwking | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddwking

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199290446690/

Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? minbroder#1169

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2022

Berätta om din karaktär. han heter david nordin han uppväxt va bra han va uppväxt med barn mamma och pappa hans intresse var brottning som liten men senare i tonåren så kände han att han vill utvecklas i kampsporter så han började med att träna judo och sen tog han han sm i judo 2 gånger sen efter det så valde han och hans kompisar åka till en bar och under tiden på på va det en kille som va skit uppkäftig då valde david att så till han på käften och fick 1 månads fängelse och efter det sänktes davids självförtroende och det va då han hittade sitt intresse med att skruva på hojar och när han meka så kom han in i sin bubbla som han hade när han körde judo och mådde bra han älskade att fixa farsans gamla hojar med sin bror henrik nordin när han va där med sin brorsan så hade han ett lugn och dom drack 2-3 öl varje kväll och hade det förjävla roligt om kvällarna med brorsan sen efter dom blev klara med hojarna dom meka på så börja dom åka på dom utan körkort för dom inte hade pengar till det sen efter ett tag så kände dom 2 brorsorna att starta ett företag som inte gick så bra i början och då var david nära på att gå in i nästan väggen sen så hittade david en gammal hoj som han börja meka på och sen sålde den för att få in pengar till företaget och efter ett tag så börja dom få kunder och tjäna mer pengar och just nu så lever dom ett bra liv med varandra och ska försöka få upp sitt företag igen och hjälpa folk med deras hojar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive pågrund av jag vill kunna utveckla min karaktär så mycket som möjligt så man har fler val inom sitt rollspelande och de bli roligare när man kan jobba på whitelistade jobb så man har en betydelse i serverns rollspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp t,ec att jag ska försöka bli en chef på mecko eller auto så jag kan vara aktiv och ha aktiva medlemmar som är duktiga och trevliga så medborgaran kan bli nöjda och tycka meckonomen är ett alternativ och ringa när deras bil går sönder kommer alltid vara trevlig inte bryta mot några regler utan iställetr sköta mig och bidra med roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att ifall man ska inte ska tänka på sin egen förlust helatiden utan att tänkta på den andra parten vinst t.ex ett rån att man inte fear rpar att man gör de dom säger osv.

Hur hittade du Unive? twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka