Accepterad eddwking | Ban överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddwking

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290446690/

Ditt Hex-ID: 11000014f48f362

Vad är din discord tagg? Haddad#1337

Vem var det som bannade dig? Complain

Hur lång tid var din ban? 17dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: opppst Anledning: Grov powergaming, rpar inte på skador alls. Grovt sunt förnuft, skottlossning i 10+ minuter samt samt flera gånger per dag. Går ut om: 16 dagar 11 timmar 20 minuter Placerad av: Complain ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att dom banna mig för att under denna skottlossningen så var de mycket fel och det var det från båda parterna men jag stack ut lite extra och gjorde nån sak lite mer fel och det var t.ex när jag skulle köra min kompis till sjukhuset så krocka jag i ett träd, då så kom det en bil med en person i som har varit och cirkulerat och proviserat vårt gäng hus i 1 timme fram och tillbaka och så stannar han då går jag ut ur bilen jag sket i att rpa på skador just för att jag blev stresad och jag ångrar de mycket jag gick iaf ut och sköt han för han ochså riktade på mig. det är då powergaming och jag förstår det. sen så gjorde jag ochså ett annat fel det var då så att när vi hade dödat dom flesta så tog jag in kroppar i vårt hus imed att vi har blivit ambushade dagligen av 2 gäng som stormar och lootar oss vilket är tråkigt vi kan inte göra så mycket för vi förlorar våra vapen så jag tog in 2 st kroppar från andra sidan och tog deras vapen och la in i min bil. sen tog jag in en av vårra kroppar ochså. jag vet att de är fel att jag tar in kroppar men jag tycker även att ifall man stormar ett gäng hus så gör man det snabbt och kör därifrån men det gjorde dom inte denna gången. dom stanna kvar och jag fick sagt till mig att jag skulle sticka därifrån men imed att vi fick ner så många så stanna vi kvar för att de vårt hus och de är det vi ska försvara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med ello och lion och vi var i rondellen och löste vårt bråk med public sen körde vi hem och såg att det stog 4 bilar och så att dom har 2 st av oss som var medvetslösa vi börja skjuta mot dom och fick ner rätt många vi gjorde allt för att försvara vårat hus och våra medlemmar som var medvetslösa vi sköt ner en del av dom storma oss och vi alla var nog rätt uppretade imed vi blir stormade minst 2-3 gånger perdag och de går inte lösa bråken för vi vet inte ens vilka de är som gör det . När vi dödat dom flesta var de en bil kvar med typ 2 personer i som körde fram och tllbaks och sköt sen stack sen kom tillbaks vi sköt mot den bilens å vi kunde hinan ta in kroppar som var våra och lite av dom som storma och ta tillbaks vapen som vi förlorat, det som hände kortfatta är att de var en stormning. som vi försvara och att den blev 10 minuter är båda parternas fel i med stormningar ska va snabbt in och snabbt ut inte stanna kvar i bilar och skjuta sen tagga sen komma tillbaks.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och enligt mig jag vet att jag gjorde fel med powergaming + suntförnuft men dessutom går det inte och göra så mycket för vi försvarade vårt hus och vi kommer inte sticka därifrån som pussys bara för vi blir stormade har vi kontroll så kommer vi fortsätta tills dom sticker. jag är helt medeveten om att jag gjorde många fel och jag förstår det men en 17 dagar ban är överdriven och att bara jag som var med i scenariot ska få ban när de var 15st+ som var med i scenariot inte fick någon skit alls. och jag vet detta handlar om mina fel och det går inte att göra så mycket i med dom aldrig sticker ifrån vårt hus när dom stormar vi kan knappaast åka ut utan att bli kidnappade eller drivebyade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kom tillbaks från en blacklist där lärde jag mig mycket och det har jag blivit unbannad i från. 2 det var när jag och min vän åkte på en cykel jag blev buren vi kolla på solnedgången sen råka han klicka w och irl när man rullar ut från ett stup så trillar man men jag kunde itne hoppa av imed jag blev buren. den 3 vet jag inte för de var en svban tror jag som var felaktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annarlunda är att jag skulle försökt att inte vara där sålänge istället ta våra kroppar som var döda och åka tllsjukhuset sen dra därifrån men de blev så förstört scenariot jag var stressad och jag han inte tänka så mycket och dels var jag lite iriterad för detta med stormningar och drivebys är en sak som händer dagligen helatiden hos oss, jag skulle itne skjutit så mycket där utanförsöka prata med dom som levde av och göra en snabbt plan hur vi skulle lösa tillbaks våra kroppar på ett snabtt och enkelt sätt. istället för att skjuta och ta kroppar och ta deras vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig saker dels att powergaming är extremt viktigt att följa såsom att jag ska alltid rpa på mina skador fast att det är ett skottscenario. Jag kommer inte ta kroppar och ta tillbaks vapen vi har förlorat för de är extremt dålig rp jag skulle istället åkt därifrån och försöka åka tillbaks och hjälpa våra vänner som var skadade när dom som storma inte var kvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Du har även skjutit i flertal timmar i streck under en 24 timmars period

Vad kan få mig som staff att vilja unbanna dig vid detta tillfälle efter det som du har gjort?

Vad kan få mig som staff att vilja unbanna dig vid detta tillfälle efter det som du har gjort?
Jag har lärt mig mycket av det som har hänt och jag kan inte säga så mycket mer än att du har mitt ord att det inte kommer upprepas igen. Jag förstår att du bannade mig då jag själv också tycker att det jag gjorde var dåligt. Jag har lärt mig att jag ska försöka att spela mer för båda parter i Scenariot. Det som hade kunnat få dig att välja unbanna mig är för att jag förtjänar en Chans att få bevisa att jag kan bättre än såhär. Det var dåligt av mig och jag kan försäkra dig att jag inte kommer göra om detta.

Senast ändrad:
Du får ju inte glömma att du tog in 4 kroppar in till erat hus och han ta vapen 3 och stasha dem i en bil

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka