Nekad Eddsson | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198215339105/

Vad är ditt namn i verkligheten? nils pettersson

Vad är ditt discord namn? Jamal#2836

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Dimitrijs Kuznetsov, han är 43 år född i st.petersburg. Han hade tuff uppväxt eftersom hans föräldrar dog och behödes bli omhändetagen av hans babushka som misshandlade honom. När han var 19 år flydde han därefter genom ryssland till finland och bodde där ett tag. Det var ett problem att lära sig språket men han kunde ganska bra engelska. Sen när han hade fått upp lite pengar av att jobba på en mcdonalds flyttade han till sitt drömland, Sverige. Därefter har han bott och jobbat i 33 och lärt sig språket bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med seriös rp men också roliga scenarion osv. Jag kommer vara aktiv ofta och har redan ganska mycket timmar på spelet och därför har jag väldigt mycket erfarenhet av rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vet hur bra servern är och lär ju nu vara ännu bättre sen jag spelade senast

Hur hittade du Unive? Jag har sett streams men även spelat på den förut på multistaden tiderna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Inget speciellt, bara ha roligt typ.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inget speciellt, bara ha roligt igen:)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka