Nekad eddovich | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddovich

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999912387/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Ström

Vad är ditt discord namn? eddedillchips#0972

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Basse Hedman är 31 år gammal och gillar snabba bilar. Han lever i Stockholm Sverige och är en ganska vanlig kille. Han tycker om att få andra personer att skratta och ha kul men om du håller på att jiddra med honom har han inga svårigheter att säga vad han tycker om dig. Han vill skaffa nya polare och andra kontakter då han är väldigt driven att tjäna mycket pengar. Basse känner att han behöver en ny start i sitt liv och har därför flyttat till Multistaden.

I sitt tidigare liv jobbade han ett vanligt jobb på seven-eleven som han snabbt tröttnade på. Han levde ensam i sin lägenhet på Södermalm som han jobbade väldigt hårt för att kunna äga. Han hamnade därför i ett alkoholmissbruk och höll på att stryka med. Efter att ha fått ett riktigt "wakeup call" så började han istället att ta hand om sin kropp och ägnade många timmar på gym och ordentlig kost. Men eftersom alla i hans närhet redan hade dissat honom av olika anledningar så kändes det tomt i hans liv när han gick runt i sin lägenhet. Han kände därför att multistaden var nästa steg i hans liv då han fick höra om att multistaden kunde öppna många nya dörrar som skulle få hans liv att bli bättre och roligare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill kunna få ut mer av denna server. Blir jag whitelistad så känner jag att jag kan leva mig in mer i min karaktär och ta rp till en ny nivå. Jag vill kunna känna att jag tillför till servern och att jag även är del av den. Generellt är jag en väldigt lugn kille som tänker mig för hur jag agerar i olika situationer som uppstår.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den enda serven som jag tycker passar mig, har även hört att det ska vara en bra server med engagerad Staff som ser till att användarna får en bra rp upplevelse.

Hur hittade du Multistaden? Fick den tipsad till mig av kompisar från många olika håll

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få träffa nya människor som har samma inställning och mål med rp som jag. Vill även utveckla mina egna kunskaper att hjälpa till och föra en konversation med personer jag aldrig träffat.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka