Accepterad EddieTheLoaf | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddieTheLoaf

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 17 Februari 2006

Vad heter du på discord? eddie#9876

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Nästan 200.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer såklart försöka vara så aktiv som möjligt, men jag skulle säga mer eller mindre 2-6 timmar per dag.

Vad heter du? Anders Karlsson

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom staden är ofta i fara av kriminell aktivitet och jag vill förhindra och bekämpa den. Jag vill inte att folk ska behöva vara oroliga utan jag vill att de ska känna sig säkra och trygga i staden. Jag kan även hantera stress mycket väl då jag förr har jobbat som sjukvårdare.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att ha respekt för folk och inte vara partisk, det är viktigt att höra från båda sidor. Det är också mycket viktigt att man är lugn och har gott tålamod. Stress är med en väldigt viktig sak som polismän måste kunna hantera. En till viktig förmåga som polismän måste ha är samarbeta då man jobbar tillsammans med sina kollegor. Jag tycker också att det är viktigt att folk kan känna sig trygga och säkra kring polisen.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att vår polis i staden bekämpar kriminaliteten, vilket skapar ordning i vår stad. Jag vet att det finns olika typer av poliser i staden än de "traditionella poliserna", t.ex. MC-polis eller insatsstyrkan. Jag vet att vår polismän har ett av de viktigaste yrken i staden och man måste alltid vara beredd på att vad som helst kan hända

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenhet med att jobba med folk då jag jobbat på sjukvården och där har jag även fått lära mig lite hur man använder radion på ett bra sätt. Jag har dock inte någon erfarenhet som just polis.

Hur är du som person? Som person är jag ganska seriös i min RP, speciellt när situationen är viktig. Jag är ganska trevlig dock överlag och jag har rätt stor respekt för alla. Jag är även omtänksam och snäll när det behövs. I mitt arbete är jag ganska driven, jag tycker det är kul att jobba och jag ska lägga ner så mycket tid som jag orkar hos polisen. Jag tycker också om att jobba med folk väldigt mycket, och jag skulle säga att jag ändå är ganska bra på att samarbeta med mina kollegor.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inget speciellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka