Accepterad Eddiepilstrand | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: Edzzy69

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Jag har fått en krimvarning, och ban.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz, ken och sickan.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår helt vrf dem tog det beslutet som dem tog, jag gjorde fel, jag blir jagad och pittad och efter ett ganska långt jagande så var jag tvungen att hoppa ut och skjuta, jag blir då skjuten i benet så jag ramlar på marken, jag skriver /sme skottskadad och ligger och rpar att jag har jätteont när dem riktar på mig, jag var nära vår allians hus så jag låg ner och hoppades på att någon skulle komma och rädda mig, jag låg ner på backen i ungefär 1,30 min, efter ett tag blev han trött på mig och skrev /me bär jag tänkte inte riktigt på att han skrev det, men jag skulle inte gjort något av det, istället skulle jag bara kunnat ta upp händerna direkt och kunnat rpa på skada när dem tagit mig och ex sagt att jag behöver något för att stoppa blödningen eller något liknande. Jag har aldrig gjort såhär förut, men jag tycker att dem rpar jättetråkigt dem pittar och campar utanför vårat hus hela tiden, en gång gick jag in på unive och åkte på senaste prio som var 20 minuter sedan, jag åker dit och ser massor döda så jag tänkte hämta dem, men när jag kommer dit för o hämta så kommer två bilar fram som har campat kroppar hela tiden. Men inget av de som dem gör skall inte påverka min rpnivå, utan jag ska göra en anmälan eller skicka in klipps till staffs när det pittar osv.

Hur är beslutet felaktigt? Nej, jag tycker inte att det var felaktigt, jag snackade med dem som tog beslutet och berätta för dem vad dem gör osv och berättar lite anledningen till att jag gjorde som jag gjorde, men jag sa också att jag förstår att dem bannar och vad dem gör ska inte ha något med mig o göra, om jag gör fel så får jag ta dem konsekvenserna och om någon annan gör de så får dem ta konsekvenserna. På senaste har jag försökt undvika att skjuta, men det är nästan omöjligt när dem campar utanför och jagar o pittar,.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Dem har bevis.

Vi anser att du får vänta ut din krimvaning, dock så märker jag att du har lärt dig utav bannen och kommer därefter att unbanna dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka