Nekad Eddiepilstrand | Ban överklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f (Hex)

Vad är din discord tagg? #3128

Vem var det som bannade dig? Lenny Rakblad

Hur lång tid var din ban? 3 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de ksk trodde att jag tog upp kolten men mening.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som slog mig så slog jag tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tog upp en kolt från marken och skulle kolla va det var.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns it hur många ban jag har haft. Jag knu..ade utan för Marja lisas och blev bannad så jag lärde mig att it göra det på allmänt plats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att it kolla vad det va för nåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att it ta upp saker ov7vh kolla vad det är innan jag är krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Du mördar en kille utan krim roll, och sedan lootar du honom ren (inkl. en colt)
-Utan krim roll

- Utveckla mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka