Nekad Eddiepilstrand | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad är din discord tagg? Edzzy#3128

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-02 182324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de trodde jag var jackz. Fast jag är hans lillebror. Jag fattar att ni bannar mig för att vi är syskon. Men jag hade uppskattat att få spela på unive även fast min brorsa är bannad och inte är välkommer på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bror skulle hjälpa mig installera saker på min dator medans de installerades så gick han in på discord och började skriva i unive chatten jag sa till han att sluta för att jag inte ville bli bannad. Han skrev bara till några som han hände och sa att det var jackz sedan sa han att jag var bannad jag trodde inte på han men sen kollade jag och såg att jag var permabannad. Anledningen till att han började skriva var lite mitt fel jag hade kunnat stänga ner discord. Det tog ganska lång tid att installera så medans höll han på och spela på min dator jag kollade på min telefon i sängen så jag såg inte på han gjorde. Men sen skulle jag kolla hur lång tid det var kvar och ser då att han har slutat spela och börjat skriva i unive chatten. Jag sa att jag skulle bli bannad men han sa bar nej det kommer du inte efter några sekunder säger han att jag är permabannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var rått att ni bannade mig och jag förstår nu att jackz inte ska skriva i unive chatten för att han är permabannad och inte tillåten i unive. Men jag saknar unive och rp för att jag har inte rpat sedan jag blev bannad eftersom jag har spelat andra spel. Jag hade verkligen uppskattat en till chans jag saknar all bra stunder på unive jag har inte rpat sedan jag blev bannad eftersom jag inte vill rpa på någon annan server medans jag har varit bannad har jag bara kört andra spel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Denna bannen är den första blacklisten jag har fått jag har aldrig blivit permabannad innan detta. Den längsta bannen jag har fått är 15 dagar och då combatloggade jag. Jag åkte med min vän påväg till torget och då från ingenstans är det en röd bil som börjar jaga oss vi försökte köra ifrån dem men de skött våra däck och bilen började rycka sedan stannade bilen och de rikta vapen mot oss och sa att vi skulle kliva ut ur bilen de tog med oss till ett diskret ställe och kidnappa oss men innan de kollade igenom mig efter värdesaker så stängde jag av min dator. Jag har lärt mig så mycket efter den bannen det var bra att jag blev bannad. Det var första veckan jag spelade unive och fivem så jag kunde inte så mycket om rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla youtube tut istället för att han skulle hjälpa eller stänga ner discord innan för att annars skulle han inte skrivit något han skrev för att discord var upp och blev lockad när han såg unive discorden för att han var uträkat medans han installera saker på min dator. Jag hade kunnat säga till han att han inte får göra något med discord innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jackz är verkligen inte tillåten i discorden rpen eller något annat som har med unive att göra. Om jag blir unbannad så kan jag lova att det kommer aldrig att hända ett sånt här misstag igen jag kommer inte låta jackz nära min dator igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tillbaka