Accepterad Eddiepilstrand | Ansökan till Servervakt [Danne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? Edzzy69

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014a1fdd4f

Ange ditt födelsedatum 28 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag och inne flera timmar om dagen, jag stöter på ganska många lallare ibland när jag är i scenarion vilket förstör en del. Jag går i skolan sedan brukar jag komma hem spela lite ksk dra ut med vänner, men jag spelar alltid på kvällarna och är uppe väldigt sent.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan 2021, men jag har slutat med fivem ett tag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång enligt bantotal, det står två för att de ändrade bannen, det var en felaktig ban, jag skulle säga hej william till streamern Major, men jag råkade säga major, jag skrev i ooc att jag råkade och sa fel och jag sa det till staffsen men de ändrade bara bannen. https://cdn.discordapp.com/attachments/1267210743485562923/1282892992558141460/image.png?ex=66e102b4&is=66dfb134&hm=fcf40b6a63ac50770b248039961e0e8efc5af6c8c8ff76f67afbc0832a848dc4&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att övervaka servern och identifiera regelbrott. Till skillnad från en helper, som arbetar mer direkt med support och assistans, integreras servervakten i rollspel (RP) och kan därmed hålla ett öga på spelare medan de deltar i spelet. Om till exempel spelare på sjukhuset visar störande beteende eller är mycket hetsiga, kan servervakten ingripa genom att kicka dem vid behov. Servervakten underlättar arbetet för övrig personal genom att hjälpa till med att upprätthålla ordning på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att det finns en del lallare och ickemedlemmar som inte kan bete sig, dem kan ibland hoppa in i ens bil och vägra hoppa ut, och tex VDMa RDMa osv, jag vill vara en servervakt som nya spelare kan komma till för att få hjälp till att förbättra sin RP eller hjälp med regler osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara tex om man bannan/kickar en spelare för sin egen vinning som tex de gör det precis innan de tar ens vapen, eller gör det mitt i ett scenario, men i vissa situationer får man banna i scenarion när tex en moddare eller lallare förstör, eller om man har på id för att vinna scenarion, för att typ se vart spelare är i en skottlossning. Jag vill bara tilläga att jag har varit servervakt innan och vet hur det fungerar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka