Nekad EddieMarlon | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddieMarlon

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad är ditt discord namn? EddieMarlon

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Brolin, född den 6 januari 2000. Han har haft en ganska uppväxt, han har bott i Åkersberga nästan hela sitt liv men nu har flyttat ner till storstaden för att få fler möjligheter att få bättre jobb. Williams familj har inte så mycket pengar men dom har så att dom klarar sig. Jobbar just nu på DHL men vill bli polis. Han har ett körkort men har ingen bil just nu eftersom att han inte har så mycket pengar. William försöker besöka sina föräldrar så mycket som möjligt men har inte kunnat eftersom att han jobbar väldigt mycket nu för tiden. William är väldigt intresserad av bilar och fotboll, han försöker att kolla Real Madrid matcher så mycket som möjligt eftersom att det är hans favorit lag. Han är ofta glad även om vad som händer med pengar eller något annat, ibland kan han bli lite sur ibland men försöker att hålla en glad min.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle gärna vilja bli polis och då bidrar jag med att försöka hindra bråk, gå på patruller och bara försöka hålla servern bra och vi liv. Skulle också tänka mig att bli till exempel ordningsvakt eller jobba på sjukhuset, då kan jag bidra med det istället.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för sig själv, att bara en själv ska ha kul. Utan att man spelar så att alla tycker att det är kul i servern. Till exempel om jag kör på en massa spelare och tycker att det är kul så kanske inte dom som blir på körda tycker att det är så kul. Därför ska man spela så att alla ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat mycket vanlig GTA 5 men har alltid velat spela i en roll play server. Då så laddade jag ner Fivem och kollade efter en svensk bra RP server. Det fanns många olika servers men jag tyckte att Unive var både flest personer som var aktiva och så tyckte jag att Unive var mest realistisk, och därför valde Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka