Nekad EddieMarlon | Medlem ansökning (Yousefabd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddieMarlon

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad är ditt discord namn? Marlonezz#5462

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Brolin, 23 år gammal. Han är född och uppväxt vid Norrland i Luleå. Har haft en relativ bra uppväxt förutom att hans familj inte har haft så mycket pengar. Valde sedan att lämna allt och åka ner till Stockholm för att börja på nytt när han fyllde 18 år. Hans föräldrar hälsar på väldigt sällan eftersom dom inte har har så mycket pengar. Men nu när han har rest till Stockholm så trodde han att det skulle bli lite bättre. Han sökte många jobb men har blivit nekad med nästan alla jobb han har sökt till. William vill gärna bli polis, det har han alltid velat bli men inte haft möjlighet att bli just nu. Så istället jobbar han som sopp plockare för stunden eftersom att han inte har fått något bättre jobb än. Han har köpt än billig lägenhet i mitten av Stockholm. Den klarar han sig med just nu, han har heller inte råd med något bättre heller. William har B körkort och älskar att köra bil men har ingen bil nu för att han har inte haft råd. Han tycker också om sporter som till exempel fotboll som han har nästan gillat hela sitt liv. Just nu brukar han mest jobba och vara med sina kompisar. Det är lite om min karaktär William Brolin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill jätte gärna bli polis som jag har velat bli länge nu. Om jag blir polis så kan jag bidra med att hjälpa till i servern med att till exempel stoppa rån, stoppa bråk, hjälpa till om någon olycka har hänt, osv. Om jag inte blir polis så vill jag gärna ansöka till att bli till exempel ordningsvakt så jag kan fortfarande hjälpa till att servern är bra och inget konstigt. Om jag inte häller blir något av dom så kommer jag ha ett vanligt jobb och försöka att sköta mig och inte hamna i bråk. Jag kommer också vara ganska aktiv i Unive servern och jobba så att alla på servern kan känna att det är många aktiva och många som jobbar så att ingen känner att servern är "död".

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i servern ska kunna ha kul och inte bara en eller några, till exempel att jag kör runt med min bil och kör på folk, visst jag kanske tycker att det är kul men dom som blir på körda tycker ju inte det. Så det jag tycker är att alla ska kunna ha kul på den här servern och inte bara några. Det är vad det innebär.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat mycket GTA 5 men tyckt att det skulle vara roligare med en RP. Så då installerade jag Fivem och kollad på ganska mycket YouTube videos på massa RP och då sett att Unive värkar vara roligast, värkligast och mest spelare som är online.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 2 dagar på dig att ta din intervju annars kommer den att bli automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka