Accepterad EddieMarlon | Medlem ansökning[bungegård]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddieMarlon

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad är ditt discord namn? eddie.184

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Hassan växte upp i en stad som heter Åkersberga. Han har två yngre syskon som är elva och tretton år. När Hassan växte upp var han väldigt intreserad av bilar. Han ville bli en profitionell billförare. Under sina 18 år av att bo i Åkersberga med sin familj, så beslutade han för att ta nya möjligheter och flyttade till storstaden, Stockholm. Det är ett problem, han har inte så mycket pengar. Å andra sidan fick ganska mycket pengar efter sin Mormor dog, men saken är att han inte får så bra i lön. Men han jobbar på det. Just nu lever han i en tvåa och jobbar på en firma som transpoterar soppor, men han söker efter bättre jobb.
Hassan har även kvar drömmen om bilar men bara inte på samma sätt, han älskar bara att köra bil.
Genom sin älskan för bilar har han köpt en fin volvo som han även moddat lite för att göra den riktigt fin, vilket han har lyckats med. Egentligen så borde Hassan sälja den för att tänka på ekonomin men hans passion för bilar hindrar honom för att göra det. Just nu satsar Hassan att spara ihop pengar och hitta ett bra jobb.

Genom älskan för just bilar så har Hassan skapat en egen hobby, han skissar på bilar. Hassan skissar nya bilar och moddeler för att kanske någon gång så kommer han kunna göra en egen bil och bli RIK, men det är långt ifrån att hända just nu, men man kan väll ändå drömma?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en mogen RP på unive genom att inte uppföra mig som en 6 åring, inte förstöra andras upplevelse och egen RP på servern och inte helt enkelt göra Unive servern sämre och mindre rolig att spela på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska RPa så att båda parterna har kul i scenariot. Som till exempel så om jag kör på någon med en bil så kanske jag tycker att det är kul, men inte den som blir påkörd. Dessutom är det VDM.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst serverns regler och är redo för att RPa på Unive. Ett exempel på en regel i Unive är RDM, som betyder Random Death Match. RDM händer om jag dödar någon utan anledning. Om jag till exempel kör förbi någon som inte har något med mig att göra, för att sedan döda honom så begår jag RDM.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på flera olika servrar men framförallt denna, så jag har lärt mig hur Unive hanterar olika saker samt hur reglerna är.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte vad jag kan komma på förutom att jag är 14 år.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka