Nekad EddieMarlon | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EddieMarlon

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013597250/

Ditt Hex-ID: 11000013ec89042

Vad är din discord tagg? EddieMarlon#5462

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-09-14_181850.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde emote abuse tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min karaktär var trött på att sitta i fängelse och bestämde sig för att försöka rymma. De som satte mig i fängelse tog bara min mobil så jag hade alla mina grejer kvar förutom mobilen, och jag hade en avbitare med mig. Då trodde jag att man kunde rpa på att man bryter sig ut med en, med hjälp av /me. Sedan så rpade jag på att jag knippsar sönder gallret i fängelset. Eftersom att jag inte hade nycklar så trodde jag att jag var tvungen att göra emote abuse för att lossas att jag går ut från grinden. Medans jag gjorde det så blev jag bannad, det är det som hände precis innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel men jag visste inte att man inte fick emote abuse sig ut även fast att jag hade rpat på att t. ex öppna dörrar, bryta upp dörrar och så vidare. Jag vet att jag gjorde fel nu men jag ber om ursäkt för det jag gjorde och lovar att inte göra om det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad under en lång period eller blivit permabannad men har blivit kickad och bannad under en kort period. Men jag har varit med när mina kompisar har blivit bannad. Har lärt mig ganska mycket nu eftersom att jag har varit med om ban på olika sätt, därför vet jag mycket bättre nu om hur jag ska rpa och göra det roligt för alla. Nu är det snart helg och jag skulle vilja spela unive under helgen men det går inte när jag är bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det skulle jag kunna göra, jag skulle ha kunnat göra /help och hämta en staff för att göra det lite bättre. Jag tänkte inte på det då men nu när jag tänker efter så skulle jag kunna göra det så mycket bättre, men det som är gjort är gjort och jag kan inte göra något åt det men jag ångrar mig väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt mig ganska mycket efter min ban. Jag kommer att tänka efter innan jag gör saker. Nu när jag tänker efter så var det ganska dumt det jag gjorde men jag ber om ursäkt och hoppas att ni fattar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka