Nekad Eddieknugen | Medlem ansökning (demetri) | [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddieknugen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198398920429/ 700 timmar på FiveM

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? eddieknugen#2375

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Dylan och är 31 år. Han är som person trevlig och som liten har han pluggat som polis. Hans far och mor var även polis och dem har lärt Bob mycket om jobbet. Bob är väldigt social och är väldigt lugn i sig men om det skulle behövas så kan han även bli arg. Han har jobbat som sjukvårdare/chef i 3 år men sedan återvänt till polisen. I hans utbildningar har det gått bra då han klarade sin aspirantutbildning. Han gick från botten till toppen kan man säga alltså som högst blev han Biträdande rikspolischef. Han älskar nyttig mat som sallad och kyckling. Han har som liten drömt om att bli rikspolischef men snubblade på mållinjen som man brukar säga. Hans far Roger har jobbat som chef innan och nu är det Bob’s tur att försöka ta jobbet för hans pappa skull som dog i en tragisk bilolycka vilket gjorde så Bob bara vill mer och mer jobba för polisen och göra staden bättre. Han har bott i staden länge nu och känner att han vill få jobb och stoppa all criminalitet i staden. Bob har pratar med polisen och om han blir medlem så kommer han få jobbet som polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat i en lång period och på många serverar då man lär sig regler och även utvecklas som rollspelare.
Powergaming- Kör över 200 km/h rakt in i en vägg och sedan hoppar ut och springer iväg. Man måste alltså rpa på sin skador.
RDM- Man dödar någon utan ett scenario bakom.
VDM- Dödar någon med hjälp av ett fordon.
NRL- Dör man i ett scenario ska man inte komma ihåg vem eller vilka.
Sunt Förnuft- Man ska tänka så realistiskt som möjligt inte springa runt och lalla.
Meta- Man tar något OOC och använder det sedan ingame.
Fear rp- Man ska värna om sitt liv om en polis riktar vapen ska du inte ta upp ditt och börja skjuta mot polisen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat på servern ett tag och märkt hur många bra rpare det finns. Har även kollat på streams där jag ser att spelare kan sin grej.

Hur hittade du Unive? Har kollat på en streamer och har även ett tag letat efter en bra server och jag känner nu att jag hittat den rätta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med bra rp alltså ska det va lika roligt för mig som många andra. Inte springa runt och lalla utan rpa riktigt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bidra med bra rp vilket kan göra så att fler vill spela med tanke på att det finns många bra rpare på denna server. Då det ska bli kul att se hur servern utvecklas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Just nu spelar jag bara på Unvie.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka