Accepterad Eddie_323 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie_323

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199293484039/

Ditt Hex-ID: 11000014f774c07

Vad är din discord tagg? Roger#0200

Vem var det som bannade dig? nat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-23 154324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt i en bil och hade en meniska som jag körde upp i ett garage för att jag skuller råna han. Sen så sprang han från mig och då tog jag han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle chussa en och då så hade ju jag skaffat krim och tänkte råna han. Så att jag körde mot ett garage. ocha när jag kör där så hoppar han ut ur bilen och han spreinger typ 2 meter ut på vägen. OCh så att jag ska få han att stanna så tog jag han runt hallsen för att han som sagt sprang hoppade ut ur bilen i typ 18.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var kanske lita dumt av mig att springa och hmta han men han sprang ju iväg och jag var dum i huvudet och hätade han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att håll så hög rp nivå äve vad som händer och inte holla på och snacka ooc eller något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara inte hämtat han och tänka nogot sätt som skulle kunna göra rpn bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig ta nogon sådär när dem springer iväg. Men jag ska rpa bättre och komma på nogot sätt som man skulle kunnat göra som inte är att ta dem runt halsen. Men om inte han sprang iväg när jag riktade i bilen så skulle det kunna påi bättre rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka