Nekad Eddie553 | Medlem ansökning [Iceyyy84]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie553

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? batman3d

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Carl von schiller och är snart fyllda 24 år, han kommer från en liten by i norra lappland där han är uppvuxen på jakt och fiske. tyvärr så kom han in i dåligt sällskap under sina år på gymnasium och började med lätt kriminalitet, som droger, små rån osv, det resulterade i att han tappade licenserna på sina vapen som följd av sina handlingar. Det vådade inte gott då han bara 2 månader senare greps för anstiftan till mord.. men nu på senare har han börjat rycka upp sig och vilja ta tag i sitt liv, han har börjat smådejta och söka jobb. jakt licenserna har han tyvärr inte fått tillbaka ännu, men det är inte långt borta. hans familj består nu enbart av mor och lillebror då på grund av hans förflutna hans far miste livet i en drogkonflikt som utspelade sig i deras hem pga Carl. hans mamma jobbar på banken och lillebror är mekaniker på en stor verkstad i stockholm, han brukar vara och hälsa på sin bror ibland, men inte så ofta då han oftast hamnar i konflikter i storstan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med en rolig inlevelse och mycket shjo och shim, vill vara överallt och synas överallt, jag är duktig på att anpassa mig till miljön och vill att detta skall vara kul för alla. jag vill att rp verkligen skall vara rp och att man var och en går in i sin roll och spelar den fullt ut. det kan oxå innebära att man kan vara lallig och flummig medans vissa är väldigt skarp i sin sak.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att i tex ett rån skall bägge parterna ha roligt, alla vet att det är tråkigt att förlora ett scenario men rp blir roligare om "rånarna" skulle göra ett bra jobb och sköta det "snyggt" och den som blir rånad spelar med i händelserna.

Hur hittade du Unive? Twitch & Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka