Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eddiepro/
Ditt Hex-ID: steam:11000014426f3ac
Vad är din discord tagg? Batman3D#8680
Vem var det som bannade dig? 5 Ibbe Ji
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med en vän och plötsligt råkade jag trycka på gasen och en bil var framför mig så jag körde in i bilen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag råkade köra i i en bil utan vilja alltså menade inte de. körde in i bilen framför en gång.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000014426f3ac
Vad är din discord tagg? Batman3D#8680
Vem var det som bannade dig? 5 Ibbe Ji
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med en vän och plötsligt råkade jag trycka på gasen och en bil var framför mig så jag körde in i bilen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag råkade köra i i en bil utan vilja alltså menade inte de. körde in i bilen framför en gång.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja