Nekad Eddie2 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie2

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? smrfen

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2024

Berätta om din karaktär. Ali Tahiri 23 år gammal , lång och en tålmodig och rättvis man. Har varit med om det mesta och vill endast ha rättvissa i samhället , det är vad Ali brinner för. han kommer från en liten familj som har bott ute på landet med sin mamma , pappa och syster. En helt vanlig familj i en liten villa och jag och min syster som gick i skolan , men hände tidigt en dramatisk sak som vände upp och ner på mitt liv helt och hållet , min syster blev kidnappad och helt försvunnen , han har jobbat , letat och gjort allt i sin makt för att hitta spår och bevis för att hitta Ali syster i 10 år utan ett avslut eller en aning vart hon befinner sig , därför visste jag efter den händelsen att mitt liv ska handla om att bli polis och se till att ingen annan bror , mamma eller pappa ska råka ut för nått så tragiskt , så jag ska nu flytta till los santos för att minska brottsligheten på gatorna , ska främst specifika mig inom kidnappning och deckare med stora utredningar det är vad jag vill göra hoppas folket i los santos litar på mig så lovar jag att få bort brottsligheten från gatorna, och vara rättvis polis , Tack
17 juni 2023

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp bra scenarios få dom andra spelarna på serven att få bra rp och få mer folk in på unive kanske donera hjälpa serven med nya saker som man kan lägga in i serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska få den andra spelaren en så bra rp man bara kan få

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? meta gaming är att hon jag dog så sitter jag och pratar med någon på discord så frågar jag honom om han kan komma och hämta min kropp och ta den till sjukhuset. rdm är att om jag går på gatan så kommer det en kille som börjar skjuta mig från ingen stans när jag inte hade gjort något. nlr är som att om jag hamnar i bråk och sen så dör jag och vaknar upp på sjukhuset sen så bestämmer jag mig för att leta efter den här killen och döddar honom

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på många servrar innan så jag kan nog de mesta

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka