Accepterad Eddie12314 | Medlem ansökning [Hurtbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie12314

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tyr

Vad är ditt discord namn? skibidi_peterbot/kato 14

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eddie ohlsson 2002-12-13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, modig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Eddie är född i södra sverige och går i skola i sjöbo. Eddie har två föräldrer som jobbar på sjukvården. En dag när Eddie gick till skolan så blev han ner brottad och dragen på marken av två killar som gick i samma skolan som Eddie. När han var på väg hem efter den hämska hendelsen så sa han till sinna föräldrar vad som hade hänt och Eddie ville så gärna få revenge på de två killarna, men hans föräldrar sa att om man gör lika dumma saker som de andra så är man lika dum. Eddie låg och tänkte på det hela natten tills han bestämde sig för att flytta hemifrån. Så att nästa dag så packa Eddie sin resväska och började gå till närmsta busshållplats. När han kom på bussen så såg han en stad som hette Unive och som såg bra ut. Han gick av bussen och började leta hus. Sedan såg han att det var få med poliser i staden, och den sekunden så bestämde han sig att han ville bli polis och skydda staden mot såna killar som han blev ner brottad av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bättre rp genom att spela seriöst följa reglerna och köra som i riktiga livet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om alla ska vinna så blir det tråkigt och då kanske blir scenariot tråkigt och då blir det inte roligt att spela i häller

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig hänt vad jag vet iallafall.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming är när man använder sig utav information utan för sin egen karaktär vdm betyder vehicle death match och det betyder att man dödar någon utan anledning med ett fordon. och rdm betyder samma sak fast utan ett fordon och något annat.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä bara att jag hoppas ni vill ha mig i staden och jag hoppas att jag kan bidra till en bättre rp

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka