Nekad Eddie123 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullfan

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
188
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Bullfan#1141

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2008

Berätta om din karaktär. Jag är 44 år gammal och jag har bott på 4 olika ställen. Jag blev uppvuxen i Trekanten där var allting bra förutom att jag inte hade någon pappa. När jag endast 3 så flyttade jag och min mamma till Stockholm för att hon fick ett jobb som Vd på en fabrik. När jag började dagis så blev jag retad för att jag inte hade någon pappa jag brydde mig inte så mycket till en början men när de började slå på mig så blev jag oftast ledsen. Jag sa till att det hände men ingen brydde sig, så jag fick göra det själv och det slutade med att jag drog till all som var jobbiga mot mig med en höger smäll. Efter jag hade dragit till alla som var jobbiga mot mig fick min mamma sparken för att hon inte skötte sig så jätte bra. Vi flyttade till Stöten då min mamma jobbade i en restaurang och jag började i en helt ny skola utan att någon visste om att jag inte hade någon pappa. Jag gick i trean till sexan i skolan där tills vi flyttade tillbaka till Stockholm och jag började på en ny skola igen men den här gången visste folk om att jag inte hade någon pappa men det var inte så många som brydde sig och det var skönt. jag gick i skolan där tills jag slutade 2 och hamnade i fel gäng och började begå olaglig handel. Jag höll mig undan i nästa 2 år tills polisen hittade mig. Jag väntade 2 månade på min dom. När jag fick domen så var den längre än vad jag trodde för jag skulle sitta i finkan i nästan 3,5 år. Jag kom den andra december till Lidköping fängelse. Jag tyckte tiden ändå gick ganska fort. Men när jag kommer ut tänkte jag då ska jag flytta till någon annan stad och börja jobba som mekaniker. När jag kom ur så drog jag direkt ifrån staden och skulle flytta till en bättre stad. För att jag ska försöka skaffa jobb som bilmekaniker för det hade jag drömt om sen jag var liten. När jag är bilmekaniker kommer nog mitt intresse för stiga mer än vad det redan är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att kunna hjälpa till genom att ha ett seriöst RP och kunna jobba som resultera i att jag hjälper till i staden. Min karaktär tänkte jag skulle ha ett stort intresse för bilar. Så mig kommer man nog till exempel kunna hitta på mecka. För mig är RPandet det viktigaste på en server och att det är seriöst. Jag kommer också ha som mål att jobba så mycket som möjligt och kunna resultera gott i den här staden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att spela för att ha kul och att man inte bara går för makt och pengar

Hur hittade du Unive? jag hittade serven genom att en kompis tipsade och sa att det var en bra server sen des har jag varit sjukt imponerad av staden. Jag har också tittat på när min kompis spelar och då tycker jag också det verkar som en toppen stad och att ingen annan RP server kan slå denna server. jag tycker är en trevlig stad med mycket trevligt folk och mycket roliga jobb och roliga bilar det är en super stad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka