- Meddelanden
- 101
- Reaction score
- 4
Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2008
Vad heter du på discord? stewie#8411
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 184 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? varje dag
Vad heter du? eddie tidblom
Hur gammal är du? 22
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag är simkunnig
Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för jag vill göra denna stad rät vis och vill hjälpa till i denna stad jag vill även att det inte ska finas nåra farliga personer i denna stad
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker inte att man ska köra mot röt eller att man ska fånga dom som skjuter personer.
Vad vet du om yrket i helhet? dom jobbar med att hjälpa till och att dom jobbar med brottslingar
Har du några tidigare erfarenheter? jag har jobbat hos securitas
Hur är du som person? jag är modig och mogen jag vill ingen illa jag vill hjälpa till och rädda personer i nöd
Är det något vi bör veta om dig? nej
Vad heter du på discord? stewie#8411
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 184 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? varje dag
Vad heter du? eddie tidblom
Hur gammal är du? 22
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag är simkunnig
Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för jag vill göra denna stad rät vis och vill hjälpa till i denna stad jag vill även att det inte ska finas nåra farliga personer i denna stad
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker inte att man ska köra mot röt eller att man ska fånga dom som skjuter personer.
Vad vet du om yrket i helhet? dom jobbar med att hjälpa till och att dom jobbar med brottslingar
Har du några tidigare erfarenheter? jag har jobbat hos securitas
Hur är du som person? jag är modig och mogen jag vill ingen illa jag vill hjälpa till och rädda personer i nöd
Är det något vi bör veta om dig? nej