Nekad eddie tidblom | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle-puh

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199126832183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? stewie#8411

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Berätta om din karaktär. inom sig är han en väldigt rädd person men utombords är han en väldigt farlig person men han men han älskar att köra bil och vara med sina kompisar och dom brukar köra om kring han har även ett litet gäng med sina kompisar dom brukar glida om kring han har väldigt många kompisar han har alltså kul på fritiden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill bidra till en bra server och jag vill bidra med bra roll spel jag vill inte heller förstöra någonting jag vill även hjälpa till med ett bar roll spel

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det så väldig kul ut och jag tycker att grafiken är bra det är även bra skapare av serven det finns även mycket att göra ni har även mycket

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på youtube och på twith

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha kul och kunna få en bra story hjälpa personer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kanske jobba med ett mycket bra jobb och kanske bli crim

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara med i denna server för tiden jag skulle jag aldrig

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag för står att jag kommer bli nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka