- Meddelanden
- 101
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie
Vad heter du på discord? Baba-puh#8411
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. jag börjar skolan 8.00 och slutar oftast runt två tiden så brukar komma hem runt tre till fyra tiden. Jag är inne väldigt mycket på kvällarna och väldigt mycket på helgerna. På fredagarna och lördagarna så brukar jag spela från 11:00 tiden till 00.30 tiden typ.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kunde ej få fram det är ledsen men jag har blivit banad 10 var av tre till fyra är felaktiga obs kan ej få fram bilden men försöker förklara så bra jag kan
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften att ta han om lite mindre uppdrag än staffas men dom ska ej åka runt och leta efter problem och dom ska underlätta för staffs. så om det till exempel kommer en person som gör små problem som att till exempel lallar så ska man först testa kicka men om hen fortsätter när hen kommer in så kan ban ge personen en ban. men servervakter kan även dva bilar och ressa folk men ressen kan såklart bli abuse om man använder de på fel sätt. men till backs till att dva bilar så kan man under lätta både lag och rpn.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill gärna bli en del av servervaktsteamet för jag gillar att hjälpa och underlätta för staffteamet och folk som behöver hjälp med något. jag vill även få bort spelare som lallar. jag vill även kunna hjälpa folk genom att till exempel dva bilar eller kicka/bana folk som till exempel slår dig utan anledning, eller lallar jag har även tidigare erfarenheter av sv
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse kan vara om du till exempel använder idpeak i ett skottscenario för att se var folk står så du kan döda alla och vinna scenariot eller om du blir skjuten på så ressar du dig själv för att få mer hp så du kan vinna scenariot. sv abuse kan vara att du använder dina perms på felaktigt sätt.
Vad heter du på discord? Baba-puh#8411
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. jag börjar skolan 8.00 och slutar oftast runt två tiden så brukar komma hem runt tre till fyra tiden. Jag är inne väldigt mycket på kvällarna och väldigt mycket på helgerna. På fredagarna och lördagarna så brukar jag spela från 11:00 tiden till 00.30 tiden typ.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kunde ej få fram det är ledsen men jag har blivit banad 10 var av tre till fyra är felaktiga obs kan ej få fram bilden men försöker förklara så bra jag kan
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften att ta han om lite mindre uppdrag än staffas men dom ska ej åka runt och leta efter problem och dom ska underlätta för staffs. så om det till exempel kommer en person som gör små problem som att till exempel lallar så ska man först testa kicka men om hen fortsätter när hen kommer in så kan ban ge personen en ban. men servervakter kan även dva bilar och ressa folk men ressen kan såklart bli abuse om man använder de på fel sätt. men till backs till att dva bilar så kan man under lätta både lag och rpn.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill gärna bli en del av servervaktsteamet för jag gillar att hjälpa och underlätta för staffteamet och folk som behöver hjälp med något. jag vill även få bort spelare som lallar. jag vill även kunna hjälpa folk genom att till exempel dva bilar eller kicka/bana folk som till exempel slår dig utan anledning, eller lallar jag har även tidigare erfarenheter av sv
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse kan vara om du till exempel använder idpeak i ett skottscenario för att se var folk står så du kan döda alla och vinna scenariot eller om du blir skjuten på så ressar du dig själv för att få mer hp så du kan vinna scenariot. sv abuse kan vara att du använder dina perms på felaktigt sätt.