Accepterad eddie tidblom | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle-puh

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? eddie

Vad heter du på discord? baba-boi=Nalle puh#8411

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. då jag brukar vara inne

Måndag: 15:30-21:00

Tisdag: 14:50-21:30

Onsdag 15:00-21.30

Torsdag: 14:00-17:00 då jag har träning

Fredag 14:00-00.00

Lördag 09:00 - 23:30

Söndag 10:00 - 17:15 då jag har träning

röda dagar blir väl som på fredagar och lördagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kunde ej få fram det är ledsen men jag har blivit banad 10 var av tre till fyra är felaktiga obs kan ej få fram bilden men försöker förklara så bra jag kan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppdrag är att försöka hjälpa till på serven och kunna ta hand om problem och försöka höja rpn på serven. som tillexempel dva en trasig bil som står mitt i vägen eller kicka någon som lallar väldigt mycket. man ska helt enkelt hålla koll på serven och det som händer runt om kring dig men man ska liksom inte åka runt och leta efter problem utan du ska låta problemen komma till dig. man ska även kunna ta rätt beslut och inte bara kicka/svban för att det är kul. en servervakt ska alltid ta hand om serven. om man behöver hjälp så kan man till exempel till kala staffs som får förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt för jag gillar tillexempel att hjälpa till och jag har lätt för att ta rätt beslut. och om det skulle vara en bill på vägen så hade jag dvat den eller om jag hade sätt någon som lallat hade jag kickat eller svbanat men till backa till saken jag vill bli sv för att jag känner för att det skulle vara roligt att få mer ansvar och få hjälpa till att på värka rpn på något sätt och jag skulle även vilja ha mer ansvar inom rpn

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag skulle kunna säga att det förekommer väldigt mycket under scenarion tillexempel om man är i ett skott scenario så använder man toggel id för att se var dom är eller om man revar när man har blivit ner skuten. men jag tycker även det kan vara lite abuse att till exempel när ens kompis ramlar ner och dör och så frågar den om rev och du revar det är inte okej tycker inte jag. sen kan man också banna folk för ingen anledning och det är korruption/abuse.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka