Nekad eddie tidblom | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle-puh

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? eddie

Vad heter du på discord? baba-boi=Nalle puh#8411

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag börjar skolan 8.00 och slutar oftast runt två tiden så brukar komma hem runt tre till fyra tiden. Jag är inne väldigt mycket på kvällarna och väldigt mycket på helgerna. På fredagarna och lördagarna så brukar jag spela från 11:00 tiden till 00.30 tiden typ.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kunde ej få fram det är ledsen men jag har blivit banad 10 var av tre till fyra är felaktiga obs kan ej få fram bilden men försöker förklara så bra jag kan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften att ta han om lite mindre uppdrag än staffas men dom ska ej åka runt och leta efter problem och dom ska underlätta för staffs. så om det till exempel kommer en person som gör små problem som att till exempel lallar så ska man först testa kicka men om hen fortsätter när hen kommer in så kan ban ge personen en ban. men servervakter kan även dva bilar och ressa folk men ressen kan såklart bli abuse om man använder de på fel sätt. men till backs till att dva bilar så kan man under lätta både lag och rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? vill bli server vakt för jag gillar tillexempel att hjälpa till och jag har lätt för att ta rätt beslut. och om det skulle vara en bill på vägen så hade jag dvat den eller om jag hade sätt någon som lallat hade jag kickat eller svbanat men till backa till saken jag vill bli sv för att jag känner för att det skulle vara roligt att få mer ansvar och få hjälpa till att på värka rpn på något sätt och jag skulle även vilja ha mer ansvar inom rpn

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en servervakt har uppgiften att ta han om lite mindre uppdrag än staffas men dom ska ej åka runt och leta efter problem och dom ska underlätta för staffs. så om det till exempel kommer en person som gör små problem som att till exempel lallar så ska man först testa kicka men om hen fortsätter när hen kommer in så kan ban ge personen en ban. men servervakter kan även dva bilar och ressa folk men ressen kan såklart bli abuse om man använder de på fel sätt. men till backs till att dva bilar så kan man under lätta både lag och rpn.

Nekad, inte tagit sin intervju efter 48 timmar.
Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka