Dubbelpost Eddie Lindström | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie Lindström

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Lindström

Vad är ditt discord namn? eddiegamming

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Glenn Ohlsson och han är 24 år fyller år i oktober!

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, pålitlig och målinriktad!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagemang trygghet och ett respektfullt bemötande av folk!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att jag i rollen inte försöker vinna själv utan istället agera på ett sätt som gör att motparten får möjlighet att träna, utvecklas och lyckas i övningen!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid visa respekt mot andra och Servern ska inte användas som en mötesplats för dejting utan vi är här för att spela.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte jag har nått att berätta!

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka