Accepterad eddie.lindberg | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen04

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
98
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Lindberg

Vad är ditt discord namn? Getoormen04

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohmed Karlson och är 20 år gamal, han är född i somalia men vid 5 års åldern så flyttade han till sverige.
Han minns inte riktigt tiden som va i somalia det ända han kan återberätta är att hans pappa var en pirat eftersom att folk runt omkring har berätta. Hans mamma tog han till svergie då av att hennes bakgrund är ifrån svergie. När dem kom till svergie så hade levde han ett väldigt fattigt liv eftersom att hans mors sida av familjen hade tagit avstånd från dem.
Han började att göra dum grejer på fritiden och ju mer tiden gick desto mer trampade han snett. I tonåren så var han redan grovt gängkriminel och efterlyst i hela gbg, så han var tvungen att flytta. Nu har han precis anlänt till sin nya stad Unive och ingen vet vart vägen ska leda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra seriös rp där regler ska följa och konstigheter rapporteras. Jag ser även fram emot att många här inne har ett bra rp tänk då det är en sån stor server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för egen vinst utan även spela så att någon annan också kan vinna och tycka det är kul. På så sätt så blir det roligare i längden och bättre gemenskap i servern.

Hur hittade du Unive? Har blädrat förbi det för men aldrig testa så nu tänkte att jag skulle testa en ny stad

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka