Nekad Eddie 13 | Medlem ansökning [A.G]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie 13

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Holmström

Vad är ditt discord namn? Eddan#7950

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Eddie är en ung kille på 24 år som gillar att festa. När Eddie inte festar så hänger han på stan och kikar runt efter ett jobb. Eddie blev sparkad på sitt gamla jobb i sin hemstad och efter det valde han att flytta till Unive som han nu söker ett nytt jobb. Eddie tycker väldigt mycket om bilar och drömmer om att en dag ha råd med en sportbil, men tills dess måste han hitta ett jobb och jobba hårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att sköta mig snyggt med exempelvis följa alla RP:ns regler samt om jag stöter på någon som är inne och förstör och inte följer reglerna att då rapportera det till server mods.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte alltid kan vinna ett scenario eller alltid ta ett scenario till min fördel utan att det finns gånger då jag misslyckas.

Hur hittade du Unive? Min brorsa spelade på er server mycket förut och han rekomenderade denna server för den ska tydligen vara den bästa svenska servern,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka