Inaktuell EddeSE | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

520master

Icke Medlem
Meddelanden
3,766
Reaction score
234
Ange ditt födelsedatum: 6 Juli 2008

Vad heter du på discord? theedwin520#9119

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 125,4 timmar på FiveM.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer försöka vara så aktiv jag kan, men mesta dels på helgerna då jag har hockey på vardagarna och kanske matcher/cuper på helgerna.

Vad heter du? Jag heter Axel Ohlsson

Hur gammal är du? Jag är 20 år gammal, men fyller 21 år i November.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag är simkunnig.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag tycker att staden behöver mer säkerhet och att befolkningen ska känna sig tryggare, jag tror det är ganska få polis just nu. Och befolkningen ökar ju väldigt snabbt i denna stad och därför vill jag bli polis. Jag vill hjälpa folk och göra staden och landsbygden säkrare också. Jag vill även göra vägarna säkrare genom att minska trafikbrotten och annat. Det finns drogförsäljare på gator och massa andra kriminella som försöker utnyttja folk och lura dom, som sagt jag vill hjälpa alla att känna sig tryggare.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Allt i polisyrket är viktigt för att samhället ska fungera som det ska. En sak väldigt viktig sak är att säga sitt rakel-nummer i radion innan sitt meddelande så att alla kollegor förstår vem som pratar. Sen tycker jag att radio-disciplin är ett måste för alla som jobbar inom alla yrken med radio. Jag tycker även att trafikpoliser och andra sorters poliser som ökar säkerheten och tryggnads känslan är viktiga för samhället och för alla. Det är också viktigt med trevliga kollegor som vill jobba med en och att bekämpa brotten för allas säkerhet och för staden och landsbygdens säkerhet så att alla är trygga. Sen är det viktigt att vara snäll, hjälpsam och omtänksam i polis yrket så att alla ska ha en bra relation med varandra så det inte blir något onödigt bråk utan alla är schyssta med varandra. Träning är också viktigt, kondition och styrka är även viktigt för att man ska orkas springa och jaga efterlysta/dom man jagar för tillfället och för att kunna ta fast dom.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om yrket i helhet är att man ska värna om staden och invånarnas bästa igenom att folk inte ska misshandla, lura eller såna saker som skadar folk eller saker. man ska även som polis hålla koll på trafiken så inte trafiken blir dålig, t.ex man ska se till att folk håller hastigheten. Trafikljuset och att man åker i rätt fil. Du som polis ska alltid kunna hjälpa och skydda folk och staden för dess bästa, oavsett vad. Man ska stå upp för folket och skydda dom.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på Securitas ett litet tag och tyckte det var roligt, men ville sen gå över till Polismyndigheten, så jag har gått igenom utbildning 1 på Securitas. Så jag kan nog säkert lite som behövs.

Hur är du som person? Jag som person är en nyfiken, snäll, hjälpsam och omtänksam person som vill lyfta glädjen i allt. Jag tycker om att vara med polare och bara snacka med folk. Jag tycker om att hjälpa vem som helst för dess bästa och tänkte att polisyrket var något för mig. Jag har ett hyfsat bra tålamod som räcker länge. Jag är också väldigt bra på att hantera stress i många olika situationer.

Är det något vi bör veta om dig? Jag finns att hjälpa till om någon behöver hjälp eller något. Jag vill allas bästa.

Senast ändrad:
Tillbaka