Accepterad EddeSE | Ansökan till Servervakt [Murphy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

520master

Icke Medlem
Meddelanden
3,766
Reaction score
234
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2008

Vad heter du på discord? theedwin520#9119

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har inga exakta tider som jag kan peka på, det som bestämmer vilka tider jag är inne är hockeyn och skolan som bestämmer tiderna då jag spelar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan Juli 2021 Så et är väl 4 månader jag har spelat på Unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag hjälpa nya samt (veteraner om det behövs) att bli bättre på rp, nya rp:are kanske inte hra koll på allt, och jag som servervakt ska hitta saker samtidigt som jag rollspelar. Så att om jag är inne och rp:ar och jobbar, någon krockar in i mig och det inte är dsync och dom t.ex går ur bilen och springer. Då ska jag kicka eller banna för powergaming, och det beror på hur grov powergaming det är. Jag vill skapa struktur på servern och hjälpa alla för att förbättra rp:andet ännu mer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att bli servervakt på Unive är att jag vill göra denna underbara en ännu underbarare plats och även hjälpa andra för att få en bra början på deras rp, och även få bort lallare från mitt rp perspektiv. Även att hålla koll på att reglerna sköts och rp scenarionen håller sin nivå för att alla ska kunna uppleva der som roligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna göra Unive till en ännu bättre plats igenom att hjälpa alla och få veck på lallare och liknande, även att nya rp:are ska lära sig och tycka att det är roligt att rp:a på just Unive genom att dom får en bra hjälp till sina första rp ögonblick. Jag kommer göra mitt bästa för att få Unive ännu bättre och roligare så att fler spelare hittar hit och skapar ett community för fler personer som söker rp som är fantastiskt.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag bli servervakt för att få veck på lallare ifrån mitt rp perspektiv och också förbättra rp nivån i stora scenarion, och skapa en bra relation mellan spelare och spelare (bra relation för alla för bättre rp), jag vill även få mer struktur med att regler följs från punkt till pricka för att allt ska bli bra och roligt för alla spelare på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa alla spelare att få en bra start och även hjälpa icke-nya spelare med att förbättre deras rp också, och även kolla ifrån sitt perspektiv när man rp:ar att reglerna följs så att inget icke-rp relaterat händer i ett scenario eller överhuvudtaget händer. För att rp nivån ska hållas så behövs sånna som håller koll på det ifrån sitt rp:ande, och det är servervakter som jag, och alla andra som vill förbättra servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har hyfsat bra kunskaper gällande staff relaterade-kommandon
/spec (id) - Du speccar en spelare på servern.
/specoff - du slutar specca en spelare.
/givejob (id) (jobb) (rang) - du ger en spelare ett jobb.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) - du bannar en spelare ifrån servern.
/svban (id) (anledning) - du servervakts bannar någon i 60 minuter, (används mest av servervakter). /kick (id) (anledning) - du kickar en spelare ifrån servern. /announce (meddelande) - du skriver någon hela servern kan se.
/sc - du skriver i staffs chatten.
/sv - du skriver i servervakts chatten.
/who (id) - du kollar om en är medlem på servern eller ej, du kan även se om någon är kriminell.
/toggleid - man ser folks id på servern och kan utföra staff relaterade saker.
/togglename - du ser spelares steamnamn.
/dv (radius) - du dv:ar (tar bort fordon) för att t.ex dom står ivägen eller stör något.
/noclip - du går in i noclip och kan flyga runt.
/freeze (id) - du fryser en spelare så dem ej kan röra sig.
/unfreeze (id) - du slutar att frysa en spelare så dem kan röra sig igen.
/skin (id) - du ger en spelare skin menyn.
/m (id) - du skickar ett privat meddelande till en spelare på servern.
/bring (id) - du teleporterar en spelare till dig.
/sqlunban (hex-id) - du unbannar en spelare ifrån servern.
/tp (id) - du teleporterar dig till en spelare på servern.
/tpm - du teleporterar dig till där du markerade på kartan.
/clearinventory (id) - du rensar en spelares inventory.
/revive (id) - du gör så att en spelare inte längre är död.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitelistad på servern och har varit det typ 1 eller 2 månader.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för copbait då jag provocerade poliserna/försökte få deras uppmärksamhet. Jag har blivit bannad för suntförnuft för att jag snodde en bil framför folk. Jag har också blivit bannad för att jag hade osynliga skor. Jag har också blivit bannad för streamsnipe men jag har lärt mig mycket av mina bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar ej på någon annan RP server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka