Nekad EddePungkula | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddePungkula

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edde

Vad är ditt discord namn? Rabies#2086

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2004

Berätta om din karaktär. Lazaro Johansson är namnet. Jag är 18 år gammal och född i spanien. Redan som barn var vår familj aldrig den rikaste men vi kämpade på. jag fick mitt första jobb när jag var 9 så jag vet hur man tar ansvar. jag har alltid försökt att hjälpa till hemma men genom åren blev jag den enda som kunde hjälpa till med nånting. tillslut fick jag nog. jag tog allt värdefult hemma och rymde hemifrån. Polisen tog fast mig innan jag ens komförbi gatan min egna familj hade golat på mig. jag sitter i fängelsett i 1 år tills jag blir 18 där jag ska få en ny dom som vuxen. det polisen inte vet är att jag hade gjort kontakter i fängelset och dom kontakterna kan fixa min frihet. jag ska få skjutss från fängelset till domstolen men på vägen kommer 5 maskerade män med vapen och får ut mig ur polisbilen. vi åker till grand central bank i madrid och åker in gunz blazing tar allt vi ser. vi kommer ut med 18 miljoner kontanter. men det var inte gratis... alla 5 män förutom jag dör av skott från polisen. jag har inget kvar i händerna. polisen börjar sakta men säkert komma närmare. jag tar ett snabbt beslut och tar ett gevär och skjuter så många som möjligt och tar en bil och taggar till näraste hamnen. där tar jag en båt till frankrike där jag sen tar ett flygplan till sverige. en ny start en ny människa. Nu ska jag leva ett normalt liv och försöka undvika problem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda med roliga scenarion och bra RP-nivå. Mitt mål är att bidra till en bra stämning i Unive RP Servern. Där alla senarion blir så verkliga som möjligt. Även vara lojal till reglerna och om nån inte beter sig så säger jag till staff att fixa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara självisk i ett scenario, till exempel bara spela för att vinna eller för pengar. Det blir mer realistiskt om du inte "vinner" varje scenario och du ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna".

Hur hittade du Unive? jag spelade servern för några år sedan men sen kom jobb ivägen men nu är jag inne i det igen jag vet mycket väl hur servern funkar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka