Accepterad Eddeman100 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddeman100

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Mauritzsson

Vad är ditt discord namn? Eddeman10

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cristoph Oholsson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, driven och social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i en ganska tuff miljö där man fick lära sig att klara sig själv tidigt. Han har alltid haft ett intresse för bilar och att bygga kontakter med folk runt omkring sig. Efter att ha flyttat till staden vill han skapa sig ett stabilt liv, skaffa jobb och bygga upp ett namn genom seriös RP och relationer med andra spelare. På längre sikt vill han kanske starta eget eller bli en person som andra i staden känner igen och respekterar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och mogen RP där fokus ligger på att skapa roliga scenarion för alla inblandade. Jag gillar långsiktig RP, att bygga relationer och utveckla min karaktär över tid istället för att bara jaga pengar eller action. Jag försöker alltid spela realistiskt och ge andra spelare utrymme att utveckla sin RP också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan att man spelar på ett sätt som gör scenariot roligt och realistiskt för båda parter. Om motparten får ett bättre eller mer intressant scenario genom att man själv förlorar ibland så ska man kunna acceptera det. Bra RP handlar mer om upplevelsen än om att “vinna”.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, tidigare har jag gjort mindre misstag som att prata lite för mycket OOC i fel situation. Jag fick tillsägelse och tog åt mig direkt. Efter det har jag blivit mycket mer noggrann med regler och försöker alltid tänka på att hålla RP:n realistisk och respektfull.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska inte använda information som man fått utanför spelet i RP (metagaming). Man får inte göra orealistiska handlingar eller värdera sitt liv dåligt i scenarion (NVL). Man ska respektera andra spelare och undvika toxic beteende. Combat logging och att lämna mitt i scenarion är inte tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen person som gillar seriös RP och att skapa bra scenarion tillsammans med andra. Jag har erfarenhet av RP sedan tidigare och tycker det viktigaste är att alla involverade har kul och får en bra upplevelse.

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka