Accepterad Eddelino | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddelino

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Eddelino

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zynkcs/

Vad är ditt discord namn? Eddelino#6393

Vad är ditt Hex-ID? 11000010e5149d3

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Greven Sanden, 40 bast som är ny i stan. Gammal gubbe som gillar hårdrock och gör lite allt möjligt om dagarna för att kunna betala för sin livsstil. Brukar göra allt från lagliga arbeten till att kunna hjälpa kriminella organisationer med saker som skulle behövas. Har kommit från en ganska fattig familj som har kämpat i många år utan arbeten och framför allt ingen utbildning, vilket Greven inte heller har.

Varför ska just du bli whitelistad? Kommer att bidra med rolig och seriös rp. Har spelat på många större servrar förut men har tagit pauser lite fram och tillbaka. Tror att med de erfarenheter som finns hos mig skulle jag bidra till att utveckla andra som rollspelare men också göra det roligare för dem att spela runt omkring mig. Vad jag försöker bidra med är att inte enbart utgå till att bli mäktigast och vara värst eller få alla förmåner för mig själv. Ibland kan det helt enkelt vara roligare att folk runt omkring mig får roliga rp scenarion istället.

Hur många timmar har du på FiveM? 363 på kontot som är länkat ovan, har väll en 3-400 på ett annat konto också.

Screenshot 2020-05-07 at 10.18.14.png
Du är nu whitelistad på Multistaden!

Låser & Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka