Nekad eddehej | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddehej

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198435252012/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edde#4671

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Nilsson kommer från Helsingborg föddes 1999 (22 år), och växte upp som en vanlig familj men hans föräldrar var sportiga alltså han var väldigt insatt i Hockey (favorit lag Rögle Bk), då hans pappa spelade hockey som liten var det en självklar het att han också skulle spel det. Hugo är en väldigt skön person och chill. Hugo som sagt har slutat med hockey men är fortfarande väldigt insatt och det är ett stort intresse. Hugo har 2 barn på 4 och 2 år, två pojkar som heter Alex och Bertil, de båda gillar fotboll och tycker det är super roligt, Hugo brukar spela med dom medans hans fru är och jobbar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill bli medlem på Unive är för att jag är en seriös rp spelare och kan bidra till ett bra rp med roligt/ bra scenarier på högre nivå. Jag har spelat på Unive nu de senaste för att hitta en seriös server och tycker jag hittat de och vill utöka rollspelandet genom att få Whitelist så man kan utöka det ännu mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de är en bra server med bra folk och många aktiva spelare och även spelare som har koll hur man rollspelar på ett bra sätt och håller en hög nivå på rollspelandet. Vilket många andra servrar jag spelat på har svårt för.

Hur hittade du Unive? En vän tipsade. Då han visste jag letade efter en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspeladet är att utvecklas kunna bygga upp bättre scenarion och hålla ännu bättre nivå på rollspelandet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas som rollspelare och kunna hålla ännu bättre nivå på rollspelandet, men även utvecklas själv för att bli bättre och få mer scenarion för ett roligare rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, då jag har testat lite olika men har spelat på unive nu det senaste och försöker hitta en seriös rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka