Nekad EddeD24 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddeD24

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gjdd-jmrg/PWGHGPWH

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbe is not here#6892

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Abdula svensson från Indien och vill starta ett nytt liv i Sverige men blir mobbad i skolan för sitt utseende och sen klarade skolan med bra betyg och sen väljer att ansöka till att jobba på sjukvården och blev godkänd skriftlig men inte muntlig men men så kom han på att han va väldigt bra på fotboll när han var yngre och sen så började han öva och öva till han blev bra och sen så gjorde han en tryout och blev godkänd och sen så gick han med i malmö ff och sen gick med i svenska landslaget och sen en match i england den 57 minuten så blev han tacklad väldigt hårt och sen åkte till akuten för han hade ett brutet ben och en hjärnskakning och sen behövde han sluta med fotboll och börja med golf istället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en väldigt seriös rpeare och gör roliga och långa scenarion och lallar inte och jag kan mycket om rp för jag har kört på andra rp servar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda mindre oseriöst rp mindre skämt och mer seriöst rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska anpassa sig så att det blir kul för båda parterna och inte bara en

Hur hittade du Unive? genom en polare som sa att unive var en bra rp server och sen när jag pröva den så var den det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka