Nekad EddeD24 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddeD24

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gjdd-jmrg/PWGHGPWH

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbe is not here#6892

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdula Svensson är 22 år gammal och gillar fotboll och byggning och han lever med sin mamma som är arbetslös och sin ena bror som jobbade med bygg hans pappa dog i en flygplans krash med abdulas bror Abdi och då blev Abdula väldigt ledsen men han började med bygg som sin bror han han var för dålig på att bygga för han var inte så stark så han tog en intervju på MAX och blev godkänd och jobbade hårt varje dag så fick han ihop en summa pengar sen så sa han up sig för han ville börja på fotboll så Abdula träna varje dag så mycket så möjligt så han gjorde en tryout till att börja på malmö ff och han blev godkänd och körde massor av matcher med sitt lag och dom van väldigt mycket och så åkte han värden runt med sitt lag men Abdula blev så bra så han gjorde en tryout till svenska landslaget och han kom in och så körde han massor av matcher med sitt lag och åkte jorden rund med sitt lag och blev väldigt rik men så en kväll ramlade hans mamma i hennes trappa och svimma i 30 min typ men sen när hon vakna så kände hon någon som inte var rätt så hon ringde till sjukhuset så åkte hon dit och så såg dom att hon hade ett brutet ben men så gick det över till slut men en match i england som Abdula spela på så blev han taklad jätte hårt så han bröt sin fot och behövde åka till akuten och så slutade han med fotboll och flytta in med sin mamma och bror och kom då Abdula ihåg att han var ju rik så han köpte en stort hus för 175 miljoner och levde glat med sin mamma och bror

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med mindre oseriöst rp mindre skämt och mer seriöst rp och för unive är en väldigt bra rp server gemfört med andra serverar som alla lallar på och jag är väldigt mogen och kan nästan alla regler utantill jag gör långa och roliga scenarion, jag försöker mitt bästa med roleplay, jag är väldigt aktiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda mindre oseriöst rp mindre skämt och mer seriöst rp och långa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska anpassa sig så att det blir kul för båda parterna och inte bara en

Hur hittade du Unive? genom en polare som sa att unive var en bra rp server och sen när jag pröva de så var den det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka