Nekad EddeD24 | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddeD24

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gjdd-jmrg/PWGHGPWH

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbe is not here#6892

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Abdula Svensson är en ung man från kenya som vill starta ett nytt liv i Sverige. När han var liten vart han mobbade i skolan i Kenya bara för hans utseende. Han berättade detta till hans föräldara och då ville dom flytta till ett annat land i Europa för att deras son ska ha en bra uppväxt och kan ha en bra framtid. När han väl kom till Sverige hade han problem med det svenska språket och kände sig utanför bara för att han inte kunde språket och hans mörkhyad. Men Abdi brydde sig inte och fortsatte att följa sin dröm. Hans dröm var att bli psykolog, han ville hjälpa folk som hade problem där hemma, folk som drabbats av trauma osv. Abdi hade också en dröm till, att bli en professionell fotbolls spelare precis som hans idol Messi . På sin fritid så gillade Abdula att spela dator spel, spela fotboll, vara hänga sina vänner, spendera tid med sin familj och plugga. När han väl började att plugga till läkare så insåg han att det var svårt och han tvivlade att han skulle klara denna kurs. Han gav upp. Han fortsatte att följa sin dröm om fotbollen. En match var det en scout där och älskade att se han spela. Redan som en 18 åring så vart Han signerade till Malmö ff. Abdi hade en bra säsong tills en match mot AIK. Minut 66 då vart Abdi tacklade riktigt illa och kunde inte spela fotboll mer. Han slutade. Nu är han en vanlig person som lever i Sverige Stockholm och jobbar som idrotts lärare i en skola.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ta roleplay seriöst. Jag har hört att detta är en av dom mest seriösa rp servern i hela Sverige och därför vill jag joina. Jag har kört på flera rp servrar med inga har varit riktig seriöst som Unive. Alla tar det seriöst när man väl är in game och inget lall. Tex en gång på ortenwave så tog en kille som inte var medlem upp en kofot och dödade flera personer och det har hänt väldigt men jag har aldrig sätt det på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda mindre oseriöst rp mindre skämt och mer seriöst rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska anpassa sig så att det blir kul för båda parterna och inte bara en

Hur hittade du Unive? genom en polare som sa att unive var en bra rp server och sen när jag pröva den så var den det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka