Accepterad EddeD24 | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddeD24

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gjdd-jmrg/PWGHGPWH

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbe is not here#6892

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdula Svensson som var väldigt intresserad i fotboll och är 22 år gammal och lever med sin mamma och hans pappa dog i en bilkrasch med sina 2 bröder som var 15 och 16 år gammla hans familj har brist om pengar för deras mamma tappade jobbet och Abdula var inte så bra i skolan så han gick om flertal klasser i skolan så han går 1an i gymnasiet men en tråkig sak är att han blir mobbad i skolan för sitt utseende men han bara sket i det är fortsatte skolan och sen gick ur 3an men fick inte så bra betyg och sen sökte jobb på MAX men fick tyvärr inte jobbet för han var för dålig på att laga hamburgare men sen så börja han träna på fotboll och blev så bra och sen gjorde en tryout till att börja i malmö ff så blev han godkänd och så blev han så bra och åkte runt i flera länder med sitt fantastiska lag och sen så blev han så bra att han blev med i svenska lands laget och åkte rund i flera länder med dom i hans lag men sen en bra match den 66 minuten så hände något som verkligen inte var bra han blev tacklad av en i mot laget riktigt hårt så han behövde åka ambulance till sjukhuset och så sa dom som jobbade på sjukhuset att han hade ett brutet ben så han behövde sluta med fotboll och börja med golf istället och sen så blev han skit rik på det så han gav flera miljoner till sin mamma men sen så ramla hans mamma i sin trappa ned till köket och slog huvudet och fick en hjärn skakning men sen någon vecka efter så mådde hon bra som tur var.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bridra med bra rp och roliga långa och spännande scenarion, jag är mogen, jag lallar inte. jag kommer att försöka mitt bästa Roleplay, jag tar Roleplay väldigt seriöst. jag kan mycket om rp för jag har kört på andra rp servar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda mindre oseriöst rp mindre skämt och mer seriöst rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska anpassa sig så att det blir kul för båda parterna och inte bara en

Hur hittade du Unive? genom en polare som sa att unive var en bra rp server och sen när jag pröva de så var den det.

Godkänd efter muntliga, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka