Nekad EddeD24 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddeD24

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gjdd-jmrg/PWGHGPWH

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbe is not here#6892

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Heter Ebbe Svensson 22 år gammal gillar polis yrket och mat lever med sin pappa som heter Leif Svensson som är 60 år gammal som gillar golf men Ebbes mamma Malin dog i en bil krash i london och Ebbe blev mobbad i skolan för sitt utseende men det sket Ebbe i det och fokoserade i skolan mer och blev väldigt smart och plugga dag in och dag ut tills han kom in gymnasiet och då var väldigt smart men så tröttnade han lite på att plugga så när han hade gått klart gymnasiet så var han arbetslös rätt så länge men så ansökte han till MAX för Ebbe gillade ju att laga mat och han blev godkänd och jobbade där i några år men en gång klockan 15:43 så ramlade hans pappa i trappen i ett höghus så Ebbe behövde åka till sjukhuset med sin pappa Leif och så sa dom på sjukhuset att Leif hade brutit sin arm men efter ett tag så blev det bra tillslut och Ebbe jobbade mer och mer och gav pengar till sin pappa så han hade lite pengar för han var fattig men Ebbe blev sparkad för han inte kunde jobba för hans pappa var på sjukhuset men efter hans pappa åkte ur sjukhuset så börja Ebbe på polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bridra med bra rp och roliga långa och spännande scenarion, jag är mogen, jag lallar inte. jag kommer att försöka mitt bästa Roleplay, jag tar Roleplay väldigt seriöst. jag kan mycket om rp för jag har kört på andra rp servar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda mindre oseriöst rp mindre skämt och mer seriöst rp och långa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska anpassa sig så att det blir kul för båda parterna och inte bara en

Hur hittade du Unive? genom en polare som sa att unive var en bra rp server och sen när jag pröva den så var den det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka