Nekad EddeD24 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddeD24

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gjdd-jmrg/PWGHGPWH

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbe is not here#6892

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Heter Ebbe Svensson 22 år gammal interserad i polis yrket och byggande lever med sin mamma Sara och bror Eddie för hans pappa dog i en bil krash påväg till iraq och Ebbe blev mobbad i skolan för sitt utsende men det sket Ebbe i och fortsatt i skolan men Ebbe var inte så smart så när han gick ur trean i gymnasiet så var han inte så smart så han var arbetslös rätt så länge med sin pappa men en dag så ansökte Ebbe han till snickare och blev godkänd och jobbade där ett tag men en dag så ramlade Sara i trappen där hemma och Ebbe behövde åka från jobbet och följa med sin mamma till sjukhuset och blev sparkad från jobbet och då så börja Ebbe plugga och plugga och börja som polis och arbetade där i 2 år och fortfarande gör det men en natt 02:22 så blev det en skottlosning i malmö och Ebbe blev skuten och åkte akut till sjukhuset och var där ett tag men till slut så var det bra igen som tur var.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag rpear bra är seriös, vet alla regler och jag kan bidra med mer seriöst rp och mindre oseriöst rp, lallar inte, slås inte bara för jag kan, och om jag blir medlem så kommer jag var online mycket mer för man kan jobba på och jag har varit medlem förut och så kan ska kunna utveckla mitt poleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda mindre oseriöst rp mindre skämt och mer seriöst rp och långa scenarion, och med hög rp nivå och kommer göra mitt bästa med roleplay kan också bidra med scenarion så båda som är med har det roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska anpassa sig så att det blir kul för båda parterna och inte bara en

Hur hittade du Unive? genom en polare som sa att unive var en bra rp server och sen när jag pröva den så var den det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka