Accepterad Eddeboi | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddeboi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/edwinliden/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Edwin04#6401

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Henrik Eriksson 21 år och kommer ifrån Risliden Han har gått 3 års gymnasium utbildning inom Fordons-transport så allt med fordon och vapen är han intresserad utav och har körkort för lastbil med släp utöver bilkörkortet. Han ville flytta till en stad då chansen för jobb är större än i det mycket lilla samhället Henrik är ifrån. Hans karriär börjar inom transportbranschen som trucker. Han kommer fokusera på transport av styckegods och bulktransporter, men kommer man med nog mycket stålar så kan kan han utföra en tjänst åt en, ex transportera ett fordon. Henrik är hård på utsidan men mjuk på insidan så lär man känna honom så är han lätt vara sams med. Bjuda han på fika så blir man lätt polare med han.
Han vill gärna börja jaga men saknar vapen då han sålt dom för att kunna flytta och han har inte nog med pengar för att köpa nya.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med rolig och seriös rp. Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt å kanske få några kompisar som alltid provat FiveM att hänga på. Jag ska försöka bidra till en bättre server genom att rapportera in buggar och exploits som kan uppstå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att dom svenska servrarna jag har sett på FiveM har antingen lite folk eller så är det anarki och på dom andra krävs det oftast att man kan engelska.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive på en rekomendation från FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt, skapa bra rp scenarion och lära känna folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka