Nekad Eddebedde | Medlem ansökning [yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddebedde

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? eddemannen

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Eliot bruden Eliot växte upp i en förort där bilar va popiskt alla familjer som bodde där älskade bilar de bodde 20 familjer där eliots pappa och mamma ägde ehn egen bilbutik/Laga bilar affär han var alltid där efter skolan han tyckte det var så himla kul han sa då pappa när jag blir stor ska jag jobba med bil. Hans intresse var ju såklart bilar han blev lätt arg men blev också lätt sårad men han gråter inte han går bara ifrån I framtiden vill han jobba på mekonomen eller så vill hab jobba i bil butiken

Vad kan du bidra med till serverns RP? spela mycket få många glada

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela så att inte bara du vinner att bara jag inte vinner alla scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Random Deathmatch : Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Fear rp betyder att man ta vara om sitt liv. Vehicle Deathmatch: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan ett bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat 500h+

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag valde denna server för detär den bästa jag sett

Nekad.
Anledning:
utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka