Nekad Eddebedde | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddebedde

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? eddemannen

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2011

Berätta om din karaktär. itt namn är eliot bruden jag är 17 år och älskar bilar. Jag älskar att hjälpa folk, Det är min passion. Jag är uppvxt på landet med min far. jag har en bror som heter liam men vi skildes åt när vi var små. Jag blev mobbad 1-6 i skolan för jag var en pluggis. När jag började 7-9 började jag på en skola för mattematik då var vi alla vänner. När jag slutade 8an fick jag en epa. jag blev jätte glad och jag meckade hela tiden. undetr sommarlovet pluggade jag massor. så när jag gick ut 9an hadde jag a i alla ämnen.
Jag kan lätt bli ledsen/sårad jag kan bli arg men aldrig att jag går på folk. Det har hänt enstaka gånger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att hjälpa människor jobba på jobb så jag kan hjälpa alla . vi alla är en familj. jag kommer bidra men att vara online så ofta det går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt agerar och tar beslut som gynnar den andra sidan eller konkurrenten i situationen. Istället för att enbart fokusera på att uppnå dina egna mål och segra själv, väljer du att använda din kunskap och förmåga för att göra det mer utmanande och spännande för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Random Deathmatch : Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Fear rp betyder att man ta vara om sitt liv. Vehicle Deathmatch: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan ett bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat 500h+ jag är väldigt duktig om ni frågar mig. jag spelar väldigt mycket rollspel jag har spelat på massor olika servrar men denna ätr bäst

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag valde denna server för detär den bästa jag sett jag kommer vara så mycket aktiv det bara går (Väldigt ofta)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Du blev varken taggad eller tilldelad rollen. Ger dig därför 48h extra att ta din intervju.

Nekad.
Anledning:
Inte tagit inom 48h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka