Granskning pågår Eddebedde | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eddebedde

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? eddemannen

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carlos Garcia 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Aggresiv adhd lättarg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carlos är 25 år gammal han hade en tuff uppväxt När han var liten var det ofta bråk hemma. Familjen hade ont om pengar. Och ibland fick han inte ens mat på bordet. carlos föräldrar knarkade och var alkisar. Carlos kände att han inte hade nån vuxen artt prata med om sina problem. I skolan hade han det svårt att koncentrera sig. Han var ofta arg och slogs. Han blev äldre och han började umgås med äldre ungdomar i området. de verkade ha pengar fina kläder klockor bilar osv. Han gjorde små jobb som sen blev ttill större tillslt klassades han som kriminell. Carlos hade inget konsekvens tänk. han tappade kontakten med hans gamla vanliga vänner. och han hamnade i svåra sitationer när han begick brott. Idag försöker carlos dra sg ur det kriminella och vill jobba med bilar eller bli polis .

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara en god förebild genom att rp.a bra och inte bryta mot regelbrott

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid försöker vinnasjälv tan att fokusera på att skapa ett roligt scenario för alla som är med o spelar. man accsepterar förlster om det leder till bättre rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag lootade en död kropp och det ska jag inte göra om

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm veachile deathmatch man får inte använda sin bil som vapen. OOC man får inte prata om saker irl i spel. RDM random dethmatch man kan inte gå och döda nån utan andledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat över 500h på unive jag är e erfaren nive spelare jag ska köpa krim snart när jag har pengar.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Klart

Tillbaka