Nekad Eddebedde | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddebedde

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199493722135/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? eddemannen

Vem var det som bannade dig? ZapeValle

Bild på banmeddelande: IMG_5265[1].JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Tog tag i en kille på piren och tog in han i bilen o stack jag vet att de var fel att göra det på piren jag kolla mig ingen var där men nån hade lik gärna kommit fullfart i en bil Det var rätt att ge mig en ban Jag kommer bättra mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag står med 2 vänner på piren min vän sa vi tar han jag kollar så ingen är nära Ingen var nära jag springer tar fram kniven Säger upp med händerna Jag tar tag i han. sätter han i bilen tar han mobil han säger inget helt tyst Jag åker iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag har gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg de tidigare var så länge sen förstod it så mycket då var ny på rp men förstår mycket bra nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat vänta åkt efter han tills vi kom där de var mer diskret o tagit han där. fel av mig att ta honom på piren

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att livet blir tråkigt när jag inte kan rpa på unive en dag känns som en vecka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka