Accepterad edde6 | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde6

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: edde6

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kebabmorsan63/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? edde#7865

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tarnov Talifi och är 50% Kurd och 50% från Sudan. När Tarnov var liten så flyttade han, hans föräldrar och hans syster till Sverige. Tarnov bodde i en liten lägenhet i Rinkeby där han delade rum med sin syster. Han klarade sig genom grundskolan och sedan gick över till gymnasiet. När Tarnov var i gymnasiet gick det väldigt bra för han och hans medelbetyg var B. Han tog studenten och gick till universitet för att plugga till ingenjör där det igen gick bra för han. När han var i 2:an så skilde sig hans föräldrar och han började röka för att kunna klara sig genom universitet. När Tarnov gick ut universitetet så skrev han in sig på rehabiliteringscenter för att sluta röka.

Tarnov kom ut från rehabiliteringscenter utan någon känsla för att tända någon cigarett igen. När Tarnov var 24 så flyttade han till en stad som hette Lethality. Där fick Ham inget jobb som ingenjör och därför började han jobba som bilstylist på en firma som hette Bennys. Efter 2 veckor av arbetande så fick han sparken och behövde därför pengar. När han behövde pengar så fick han ett erbjudande att börja jobba för sin kompis som springpojke i ett litet gäng som kallades för dödspatrullen. Genom tiden jobbade han sig upp och blev vice chef i dödspatrullen. Några veckor senare blev chefen dödad och gänget splittrades. På grund av detta så blev Tarnov helt själv och då valde han att flytta ifrån staden och starta ett nytt kapitel som alla hans vänner hade gjort.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska välja mig då jag rp:ar på ett roligt sätt och skapar roliga scenarion som alla har kul på medans jag fortfarande upprätthåller ett seriöst rollspelande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har flera vänner på multistaden.

Hur många timmar har du på FiveM? 1200 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min kompis.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? A 1 gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka